دانلود مقاله مجموعه قوانین مالکیت فکری

دانلود مقاله مجموعه قوانین مالکیت فکری

مقاله مجموعه قوانین مالکیت فکری

 

جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود مقاله مجموعه قوانین مالکیت فکری

 

کلید واژه ها: مالکیت فکری حق اختراع مدیریت جمعی اختراع قرارداد ائتلاف لیسانس متقابل … حقوق سازمان های پخش اینترنتی در کنوانسیون های بین المللی و مقایسه آن با قوانین ایران … کلید واژه ها: حق تقدم متقاضی ثبت اختراع افشای اختراع انتشار اختراع … مبانی فقهی و حقوقی بهره برداری از اختراع بدون اخذ رضایت از صاحب اختراع.

دانلود مقاله حقوق مالکیت فکری

 

– قانون ثبت علائم و اختراعات … ۲) حقوق مالکیت صنعتی که خود زیرشاخه‌هایی فرعی دارد، مانند حق اختراع، نام‌‌ها و علائم … در رویه قضایی انگلیس و احکام دادگاه‌ها از جمله مبانیِ حقوق مؤلف، عدالت و اخلاق و حقوق طبیعی ذکر شده است. ←← حق مولف سرزمینی. کشورهای دیگر به‌تدریج قوانینی برای حق مؤلف تدوین کردند، از جمله دانمارک در … آشنایی با انواع حقوق مالکیت فکری حقوق مالکیت فکری بر مبنای ماهیت مورد حمایت به دو دسته «مالکیت معنوی» و … مالکیت صنعتی از اختراعات، علائم تجاری، طرح های صنعتی، نشان مبدا … در میان مصادیق مختلف مالکیت صنعتی ثبت اختراع به لحاظ نقشی که در زندگی … به کنوانسیون واشنگتون به حمایت از مدارهای یکپارچه، اصول و استانداردها می پردازد.

مقاله مجموعه قوانین مالکیت فکری

 

مالکیت/حقوق فکری/معنوی (intellectual property یا intangible property) به … که حمایت از قوانین حق امتیاز علت اصلی موفقیت صنعتی سازی در انگلستان است. … «قانون ثبت علائم و اختراعات» مصوب ۱۳۱۰ و آئین‌نامهٔ اصلاحی آن مصوب ۱۳۳۸ به حق مخترع و … صفایی، ص ۲۲۷؛ کاتوزیان، ص ۲۳; ↑ مبانی حقوق مالکیت فکری پژوهشکدهٔ …مفاهيم و حقوق مالكيت فكرياصل سرزمینی؛ مبنای نظری و آثار آن در نظام حقوق مالکیت فکریشناخت این اصول به خصوص برای کشورهایی که خود خاستگاه حقوق مالکیت فکری … بررسی قوانین مربوطه نشان می‌دهد اصل سرزمینی‌بودن بر مصادیق گوناگون مالکیت … تجاری 1386، حقوق پدیدآورنده و مالک فقط از راه ثبت اختراع، طرح صنعتی و علامت …برای حمایت از مالکیت فکری در ایران چه قوانینی وجود دارد؟ «قانون ثبت علائم و اختراعات» مصوب ۱۳۱۰ و آیین‌نامه اصلاحی آن مصوب ۱۳۳۸ به حق … جان مایه حقوق مالکیت فکری حمایت از حقوق پدیدآورنده اثر و ایجاد زمینه‌ای … فکری مانند حق حرمت نام و حق حرمت اثر که بر اساس برخی از مبانی توجیه آنها …

 

 

دانلود فایل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *